onsdag 1. februar 2012

Alternativ sparing??

Jeg trodde aldri jeg kom til å finne på no så ulikt meg som å spare, men det har jeg. Etter å ha lest en artikkel i Camille (eller Elle.. hjernen har ikke våknet enda) ble jeg inspirert til å stoppe kjøp av klær/sko/vesker på et år! For at jeg ikke skal få et svakt øyeblikk og sprekke... har jeg skrevet avtale med deler av familien min. Avtalen går ut på at dersom jeg sprekker (kommer aldri til å skje) må jeg løpe Oslo maraton! Grøss og gru..
Så her sitter jeg nå og har funnet på min alternative hobby. Interiør blogg! Genialt tenker jeg, "herregud det finnes tusen av dem" tenker du. Det er sikkert helt sant,men jeg har en liten misstanke om at min kommer til å bli "helt fantastisk" på en utradisjonell fargerik måte. Uten å skryte på meg for mye.
Håper du vil følge med på ferden (så pompøst)!

1 kommentar: