onsdag 15. februar 2012


Forrige lørdag var jeg på Fretex en tur (den som ligger ved alna i Oslo). De gangene jeg tidligere har besøkt bruktbutikker har det stort sett endt katastrofalt (med tomme hender) og såkalte loppiser blir heller floppiser. Kanskje det var innstillingen min denne gangen som gjorde det, men jeg fant faktisk endel ting jeg likte.

Jeg ga så og si nesten ingenting for de tingene jeg kjøpte, men kvaliteten var relativt ganske bra. Jeg endte blant annet opp med puffen og stolen på bildet under.


   Puffen skal stå på kjøkkenet, som oppbevaringsplass til Bella sine ting. Stolen skal stå i stua ved IKEA pulten min. Begge to tingene trenger en kraftig overhaling, noe jeg tenkte jeg skulle begynne med til helga.

To Be Continued...

Besøk: www.fretex.no for å finne din nærmeste butikk!

1 kommentar: