søndag 19. februar 2012


Søndag er virkelig en herlig dag! En dag man kan ligge i sengen og sove leeenge, slappe av og nyte livet... stort sett. Jeg er så heldig at jeg har en liten firbeint hund (lille loppa mi)som liker å stå opp før fuglene fiser.  Kl. er nå 11:34 og jeg har allerede "pimpa" opp puffen. Målet var å gjøre det på billigst mulig måte.

Puff fra Fretex 200,-

Det første jeg gjorde var å dra av alt det gamle stoffet (luktet litt mistenkelig). Deretter målte jeg opp størrelsen på puffen og klippet opp stoffet jeg kjøpte på Stoff og Stil.
Epler & Pærer stoff : 1/2 m kr:45,- , Mintgrønn semsket stoff: 1/2 m kr:45,- Epic sytråd: 34,-

 Stoffet til underdelen klippet jeg i fire deler og sydde sammen. Stoffet hadde litt stretch effekt, så jeg sydde det litt strammere enn hva målene tilsa.

Deretter polstret jeg sitteplaten på nytt. Her brukte jeg en hodepute som var til overs (50x 70) og et laken fra IKEA som jeg klippet opp og surret rundt platen.


RESULTATET!!


SUM: 324,-



Er den verdt det??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar